• Tylko online
Stojak pod sztangę z asekuracją HS9
  • Stojak pod sztangę z asekuracją HS9
  • Stojak pod sztangę z asekuracją HS9
  • Stojak pod sztangę z asekuracją HS9
  • Stojak pod sztangę z asekuracją HS9
  • Stojak pod sztangę z asekuracją HS9
  • Stojak pod sztangę z asekuracją HS9
  • Stojak pod sztangę z asekuracją HS9

Stojak pod sztangę z asekuracją HS9

HS9
Kelton
7 sztuk
589,00 zł
Brutto Dostawa 1-2 dni robocze
Ilość
Dostępny
 

Bezpieczne zakupy i szybka realizacja

 

Ekspresowa dostawa kurierska

 

14 dni na wymianę lub zwrot

3 stojaki w 1 oszczędzasz miejsce i pieniądze, 2 belki stabilizujące ramy stojaków.

Masz niedużo miejsca na siłkę i niewiele kasy na jej urządzenie? Potrzebujesz regulować rozstaw stojaka? Wyobraź sobie stojak, który będzie Cię asekurować oraz pozwoli Ci zrobić każde ćwiczenie ze sztangą. W dodatku poukładasz na nim ciężary i wyregulujesz rozstaw. To właśnie wielofunkcyjny stojak z asekuracją Kelton HEAVY HS9.

Urządzenie to w połączeniu z ławką Kelton może służyć do wszechstronnego treningu siłowego z dużymi obciążeniami. Tak solidne stojaki do przysiadów gwarantują bezpieczne ćwiczenia ze sztangą, ponieważ ich rozstaw można dostosować do każdego gryfu. Całość wykonana jest z wytrzymałych materiałów zapewniających stabilność konstrukcji – podstawa stojaka waży 31 kg. Jest to sprzęt, który oferuje trzy stojaki w jednym: na sztangę, na ciężary i do ćwiczeń z asekuracją. Wspólnie zapewniają one aż pół tony wytrzymałości. 

Sześć asekuracyjnych uchwytów umożliwia szybkie odłożenie sztangi na każdym etapie i w każdym rodzaju ćwiczeń. Całość jest stacjonarną stacją do bezpiecznego treningu nóg, ramion, klatki piersiowej, barków i pleców.

Można więc ćwiczyć przysiady ze sztangą spoczywającą na barkach lub trzymaną z przodu, a także wykonywać wspięcia na palce, stojąc. Popularnym ćwiczeniem jest przenoszenie sztangi w leżeniu na ławce oraz jej wyciskanie.

Dane techniczne

 

Parametr Wartość
Regulacja rozstawu stojaków 94 cm-124 cm (liczone po zewnątrz – 4 poziomy)
Regulacja wysokości stojaków 90 cm-155 cm (8 poziomów)
Długość podstawy 100 cm
Waga 31 kg
Testowana wytrzymałość 500 kg
Profil konstrukcyjny 50x50x2 mm
Długość uchwytu na ciężary 20 cm
Ilość uchwytów na ciężary 8 sztuk
Średnica uchwytu na ciężary 25 mm
Ilość poziomów asekuracji 6 poziomów (dodatkowe wzmocnienia) wykonane z blachy 3 mm
Stojak na ciężary Tak
Stojak do asekuracji Tak
Stojaki na sztangę Tak

Co zyskujesz?

FaktTwoja korzyść
Wytrzymała konstrukcja z profilu 50x50x2 mm, 2 belki stabilizujące ramy stojaków. Nie produkujemy chińskich zabawek. Tylko z taką konstrukcją będziesz mógł cisnąć na klatę MEGA ciężary. Ten stojak wytrzyma 500 KILOGRAMÓW obciążenia!
Regulacja rozstawu w 4 stopniach. Nieważne jaki masz gryf na pewno dobierzesz do niego rozstaw stojaków.
Mocna, stabilna podstawa. Zapewni Ci stabilność podczas ćwiczeń. Ty myśl o treningu, my myślimy o sprzęcie.
3 stojaki w 1. Stojaki na sztangę, stojaki z asekuracją i stojaki na ciężary! Mega oszczędność kasy i miejsca.
Wzmocnione uchwyty asekuracyjne. Szybko możesz odłożyć sztangę na jeden z 6 uchwytów do asekuracji. Będziesz mógł sam robić MEGA treningi na klatę!
System stabilizacji wkładów z bolca, pokrętła i przelotki Kelton. To Twoja gwarancja stabilnych stojaków przy ich maksymalnym wysunięciu.
Grube pręty na obciążenia o średnicy 25 mm. Dzięki nim masz możliwość nakładania ciężarów dostępnych na każdej siłowni. Masz potrzebny zestaw ciężarów zawsze pod ręką.
Regulacja wysunięcia wkładów stojaków w 8 poziomach. Możesz ćwiczyć na nich wyciskanie i robić przysiady ze sztangą.
Zaślepki. Zabezpieczyliśmy wszystkie ostre krawędzie zaślepkami.
Przetestowane i zatwierdzone przez profesorów Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Masz pewność, że kupujesz sprzęt sprawdzony przez najwyższej klasy specjalistów od treningów siłowych.

Lista ćwiczeń do wykonania ze stojakami

Uwaga! Do wykonania ćwiczeń potrzebna będzie ławka marki Kelton.

Naramienne
Naramienne
  • Wyciskanie sztangi sprzed głowy
  • Wyciskanie sztangi zza głowy
Klatka
Klatka
  • Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej
  • Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej głową w górę
  • Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej wąskim chwytem
Grzbiet
Grzbiet
  • Przenoszenie sztangi w leżeniu na ławce poziomej
Ramiona
Triceps
Biceps
Ramiona Triceps Biceps
  • Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie
  • Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie
  • Wyciskanie "francuskie" sztangi w siadzie
  • Wyciskanie "francuskie" sztangi w leżeniu
  • Wyciskanie w leżeniu na ławce poziomej wąskim chwytem
Nogi
Dwugłowe lub czworogłowe ud
przywodziciele lub odwodziciele
Łydki
Nogi Dwugłowe lub czworogłowe ud przywodziciele lub odwodziciele Łydki
  • Przysiady ze sztangą na barkach
  • Przysiady ze sztangą trzymaną z przodu
  • Wspięcia na palce w staniu
  • Odwrotne wspięcia w staniu

 

 

Sprawdź 16 podobnych produktów w tej kategorii:

arrow_upward