Poznaj zasady współpracy obowiązujące w modelu Dropshipping.
1. Wymagana jest Rejestracja konta Partnera B2B. Polega na zaznaczeniu opcji "Chcę zostać Partnerem B2B" podczas rejestracji Konta oraz podaniu pełnych danych firmy wraz z NIP-em na adres e-mail sklep@legend.pl
2. Zamówienia na produkty o statusie „W magazynie” wysyłane są w ciągu 24h po złożeniu zamówienia i przesłania listu przewozowego na pocztę e-mail.
3. Zamówienia na produkty o statusie „Na zamówienie” wysyłane są zgodnie z podanym terminem na stronie produktu. O ewentualnych opóźnieniach poinformujemy najszybciej jak to możliwe.
4. Rabaty dodatkowe ustalane są indywidualnie.
5. Rezerwacja towaru jest możliwa poprzez złożenie zamówienia i wpisanie w uwagach „Rezerwacja”. Po 5 dniach od złożenia rezerwacji i braku potwierdzenia zamówienia rezerwacja zostanie wycofana.
6. Aby zamówienie było traktowane jako Dropshippingowe należy podczas jego składania:
- podać adres Odbiorcy (Dostawy) inny niż adres Kupującego;
- w uwagach zamieścić informację o niezałączaniu faktury do paczki oraz dopisać „Dropshipping”.
Dokumentacja
1. Nie wymagamy umowy o współpracę. Regulamin hurtowni oraz zasady o współpracy Dropshippingowej stanowią porozumienie handlowe, którego zasady opisane są w tym dokumencie.
2. Każda wysyłka Dropshippingowa traktowana jest niezależnie i wystawiana jest do niej oddzielna faktura VAT. Nie wystawiamy faktur zbiorczych.
3. Faktury VAT za zakup będą przesłane pocztą e-mail na wskazany adres w formie załącznika w pliku pdf w ciągu 24h od realizacji zamówienia.
4. Wysyłając paczkę w modelu Dropshipping nie załączamy żadnych dokumentów sprzedaży, ani materiałów mogących identyfikować sprzedawcę z naszą firmą.
5. Nasz klient, czyli faktyczny sprzedający towar jest zobowiązany do wysłania klientowi potwierdzenie zawarcia transakcji. Więcej szczegółów można znaleźć w rozporządzeniu Ministra Finansów dostępne pod poniższym linkiem:
http://www.efakturavat.pl/e-faktura-przepisy/rozporzadzenie/
Integracja
1. Naszym klientom udostępniamy pliki integracyjny ze stanami magazynowymi oraz pełną ofertą produktową. Plik dostępny jest w formacie XML.
2. Jako nasi Partnerzy otrzymają Państwo prawo do pełnego wykorzystywania opisów i zdjęć dostępnych na naszych stronach.
3. W przypadku zainteresowania integracją prosimy o kontakt mailowy pod adresem sklep@legend.pl
Wysyłka
1. Wysyłka może zostać zrealizowana na dwa sposoby.
Pierwszy zakłada wysyłkę naszym kurierem DHL, DPD lub InPost (Paczkomaty).
Drugi sposób to odbiór towaru własnym kurierem.
2. W przypadku wysyłki naszym transportem nie ma możliwości wysłania towaru za pobraniem.
3. W przypadku odbioru paczek Państwa kurierem należy wysłać e-mail na adres sklep@legend.pl zawierający w tytule numer zamówienia, a w załączniku list przewozowy. Na liście przewozowym musi być wyraźnie zaznaczony numer zamówienia.
4. Aby zamówić towar z opcją odbioru własnym kurierem należy wybrać formę wysyłki "Transport własny".
5. Adres do odbioru paczek własnym transportem:
Legend Sport Sp. z o.o.
ul. Stargardzka 9D,
54-156 Wrocław
6. Paczki nadawane przez firmę Legend Sport Sp. z o.o. kurierem InPost Paczkomaty będą nadawane z Paczkomatu WRO24A. Jeśli preferują Państwo samodzielne generowanie etykiet Paczkomatów – prosimy wskazywać Paczkomat WRO24A jako nadawczy.
7. Paczki nadawane kurierem InPost Paczkomaty zlecane przez klienta muszą zostać określone jako gabaryt nie mniejszy niż B.
Zwroty i reklamacje
1. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW!
2. Reklamacje przyjmujemy pod adresem:
Legend Sport Sp. z o.o.
ul. Stargardzka 9D,
54-156 Wrocław
3. Reklamację należy przesłać do nas niezwłocznie po zakupie i stwierdzeniu wady (do 14 dni od zakupu).
4. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie natychmiast wyślemy nowy towar do klienta na nasz koszt.
5. W przypadku negatywnie rozpatrzonej reklamacji sposób odbioru/wysyłki towaru zostanie ustalony indywidualnie.