Poznaj zasady współpracy obowiązujące w modelu Dropshipping.
Proste i przejrzyste zasady. Ścisła współpraca bez umowy.
Zasady ogólne współpracy.
1. Wymagana jest Rejestracja konta Partnera B2B. Polega na zaznaczeniu opcji "Chcę zostać Partnerem B2B" podczas rejestracji Konta oraz podaniu pełnych danych firmy wraz z NIP-em. Do aktywacji konta wymagane jest przesłanie na adres e-mail sklep@legend.pl wyciągu z CEIDG o prowadzonej działalności gospodarczej w formie załącznika.
2. Zamówienia na produkty o statusie „W magazynie” wysyłane są tego samego dnia pod warunkiem złożenia zamówienia i przesłania listu przewozowego na pocztę e-mail do 12.00.
3. Zamówienia na produkty o statusie „Na zamówienie” wysyłane są zgodnie z podanym terminem na stronie produktu. O ewentualnych opóźnieniach poinformujemy najszybciej jak to możliwe.
4. Pierwsze 5 zamówień należy opłacić z góry, przed ich realizacją. Następnie w ramach rozwoju współpracy otrzymują Państwo kredyt kupiecki na 7 dni.
5. Rabaty dodatkowe ustalane są indywidualnie.
6. Rezerwacja towaru jest możliwa poprzez złożenie zamówienia i wpisanie w uwagach „Rezerwacja”. Po 5 dniach od złożenia rezerwacji i braku potwierdzenia zamówienia rezerwacja zostanie wycofana.
7. Aby zamówienie było traktowane jako Dropshippingowe należy podczas jego składania:
- podać adres Odbiorcy (Dostawy) inny niż adres Kupującego;
- w uwagach zamieścić informację o niezałączaniu faktury do paczki oraz dopisać „Dropshipping”.
Dokumentacja
1. Nie wymagamy umowy o współpracę. Regulamin hurtowni oraz zasady o współpracy Dropshippingowej stanowią porozumienie handlowe, którego zasady opisane są w tym dokumencie.
2. Każda wysyłka Dropshippingowa traktowana jest niezależnie i wystawiana jest do niej oddzielna faktura VAT.
3. Faktury VAT za zakup będą przesłane pocztą e-mail na wskazany adres w formie załącznika w pliku pdf w ciągu 24h od realizacji zamówienia.
4. Wysyłając paczkę w modelu Dropshipping nie załączamy żadnych dokumentów sprzedaży, ani materiałów mogących identyfikować sprzedawcę z naszą firmą.
5. Nasz klient, czyli faktyczny sprzedający towar jest zobowiązany do wysłania klientowi potwierdzenie zawarcia transakcji. Więcej szczegółów można znaleźć w rozporządzeniu Ministra Finansów dostępne pod poniższym linkiem:
http://www.efakturavat.pl/e-faktura-przepisy/rozporzadzenie/
Integracja
1. Naszym klientom udostępniamy pliki integracyjny ze stanami magazynowymi oraz pełną ofertą produktową. Plik dostępny jest w formacie XML.
2. Jako nasi Partnerzy otrzymają Państwo prawo do pełnego wykorzystywania opisów i zdjęć dostępnych na naszych stronach.
3. W przypadku zainteresowania integracją prosimy o kontakt mailowy pod adresem marcin@legend.pl
Wysyłka
1. Wysyłka może zostać zrealizowana na dwa sposoby.
Pierwszy zakłada wysyłkę naszym kurierem DHL, DPD lub InPost (Paczkomaty).
Drugi sposób to odbiór towaru własnym kurierem.
2. W przypadku wysyłki naszym transportem nie ma możliwości wysłania towaru za pobraniem.
3. W przypadku odbioru paczek Państwa kurierem należy wysłać e-mail na adres sklep@legend.pl zawierający w tytule numer zamówienia, a w załączniku list przewozowy. Na liście przewozowym musi być wyraźnie zaznaczony numer zamówienia.
4. Aby zamówić towar z opcją odbioru własnym kurierem należy wybrać formę wysyłki "Transport własny".
5. Adres do odbioru paczek własnym transportem:
Legend Sport Sp. z o.o.
ul. Stargardzka 9D,
54-156 Wrocław
6. Paczki nadawane przez firmę Legend Sport Sp. z o.o. kurierem InPost Paczkomaty będą nadawane z Paczkomatu WRO24A. Jeśli preferują Państwo samodzielne generowanie etykiet Paczkomatów – prosimy wskazywać Paczkomat WRO24A jako nadawczy.
7. Paczki nadawane kurierem InPost Paczkomaty zlecane przez klienta muszą zostać określone jako gabaryt nie mniejszy niż B.
Zwroty i reklamacje
1. Nadając zwrot musi on zawierać numer zamówienia w naszym systemie wpisany wyraźnie na paczce oraz wyraźną adnotację „ZWROT”.
2. Zwroty przyjmujemy pod adresem
Legend Sport Sp. z o.o.
ul. Stargardzka 9D,
54-156 Wrocław
3. Reklamację należy przesłać do nas niezwłocznie po zakupie i stwierdzeniu wady (do 14 dni od zakupu).
4. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie natychmiast wyślemy nowy towar do klienta na nasz koszt.
5. W przypadku negatywnie rozpatrzonej reklamacji sposób odbioru/wysyłki towaru zostanie ustalony indywidualnie.