Prezentujemy obowiązujące zasady współpracy w modelu Dropshipping.

Zasady ogólne

1. Aktywacja konta odbywa się na podstawie podania podczas rejestracji Konta danych firmy, zaznaczenie opcji B2B oraz przesłania (w formie załącznika do formularza rejestracji) wyciągu CEIDG o prowadzonej działalności gospodarczej.
2. Produkty o statusie „Dostępny” wysyłane są tego samego dnia pod warunkiem złożenia zamówienia i przesłania listu przewozowego na pocztę e-mail do 12.00. 
3. Produkty o statusie „Na zamówienie” wysyłane są zgodnie z podanym terminem na stronie produktu. O ewentualnych opóźnieniach poinformujemy najszybciej jak to możliwe. 
4. Pierwsze 5 zamówień należy opłacić przed ich realizacją. Następnie otrzymują Państwo kredyt kupiecki na 7 dni. 
5. Rabaty są ustalane indywidualnie. 
6. Rezerwacja towaru jest możliwa poprzez złożenie zamówienia i wpisanie w uwagach „Rezerwacja”. Po 5 dniach od złożenia rezerwacji i braku potwierdzenia zamówienia rezerwacja zostanie wycofana. 
7. Aby zamówienie było traktowane jako Dropshippingowe należy:

- podać adres Odbiorcy (do dostawy) inny niż adres Kupującego;

- w uwagach zamieścić informację o niezałączaniu faktury do paczki oraz dopisać „Dropshipping”.

Dokumentacja

1. Nie wymagamy umowy o współpracę. Regulamin hurtowni oraz zasady o współpracy Dropshippingowej stanowią porozumienie handlowe, którego zasady opisane są w tym dokumencie.
2. Każda wysyłka Dropshippingowa traktowana jest niezależnie i wystawiana jest do niej oddzielna faktura VAT.
3. Faktury VAT za zakup będą przesłane pocztą e-mail na wskazany adres w formie załącznika w pliku pdf w ciągu 24h od realizacji zamówienia.
4. Wysyłając paczkę w modelu Dropshipping nie załączamy żadnych dokumentów sprzedaży, ani materiałów mogących identyfikować sprzedawcę z naszą firmą.
5. Nasz klient, czyli faktyczny sprzedający towar jest zobowiązany do wysłania klientowi potwierdzenie zawarcia transakcji. Więcej szczegółów można znaleźć w rozporządzeniu Ministra Finansów dostępne pod poniższym linkiem:
http://www.efakturavat.pl/e-faktura-przepisy/rozporzadzenie/

Integracja

1. Naszym klientom udostępniamy pliki integracyjny ze stanami magazynowymi oraz pełną ofertą produktową. Plik dostępny jest w formacie XML.
2. Jako nasi klienci macie Państwo prawo do pełnego wykorzystywania opisów i zdjęć dostępnych na naszych stronach.

Wysyłka

1. Wysyłka może zostać zrealizowana na dwa sposoby. Pierwszy zakłada wysyłkę naszym kurierem DHL, DPD lub InPost (Paczkomaty). Drugi sposób to odbiór towaru własnym kurierem.
2. W przypadku wysyłki naszym transportem nie ma możliwości wysłania towaru za pobraniem.
3. W przypadku odbioru paczek Państwa kurierem należy wysłać e-mail na adres sklep@legend.pl zawierający w tytule numer zamówienia, a w załączniku list przewozowy. Na liście przewozowym musi być wyraźnie zaznaczony numer zamówienia.
4. Aby zamówić towar z opcją odbioru własnym kurierem należy wybrać formę wysyłki "Transport własny".
5. Adres do odbioru paczek własnym transportem:

Legend Sport Sp. z o.o.

ul. Stargardzka 9D,

54-156 Wrocław

6. Paczki nadawane przez firmę Legend Sport Sp. z o.o. kurierem InPost Paczkomaty będą nadawane z Paczkomatu WRO24A. Jeśli preferują Państwo samodzielne generowanie etykiet Paczkomatów – prosimy wskazywać Paczkomat WRO24A jako nadawczy.

7. Paczki nadawane kurierem InPost Paczkomaty zlecane przez klienta muszą zostać określone jako gabaryt nie mniejszy niż B.

Zwroty i reklamacje

1. Nadając zwrot musi on zawierać numer zamówienia w naszym systemie wpisany wyraźnie na paczce oraz wyraźną adnotację „ZWROT”.
2. Zwroty przyjmujemy pod adresem

Legend Sport Sp. z o.o.

ul. Stargardzka 9D,

54-156 Wrocław

3. Reklamację należy przesłać do nas niezwłocznie po zakupie (do 5 dni).
4. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie natychmiast wyślemy nowy towar do klienta na nasz koszt.
5. W przeciwnym wypadku towar musi zostać odebrany w dowolnej formie. 

arrow_upward